Home > R.M.A. aanvraag

RMA (Return Materials Authorisation)

RMA Regels i.POS BV

Lees dit eerst voordat u een R.M.A. aanvraag doet.

1. Indien u een DOA ( dead on arrival ) (Defect bij ontvangst) apparaat heeft ontvangen dient u dat direct binnen 5 werkdagen te melden bij i-POS BV via het RMA formulier. U heeft bij een DOA recht op een nieuw product, dit zal na ontvangst van het defecte apparaat worden omgeruild en naar u worden opgestuurd. Let er wel op dat u alles in de originele onbeschadigde verpakking terug zendt. Geen verzendzegels of plakband op de originele verpakking plakken. Inpakken of in een overdoos verzenden. Beschadigde originele verpakking wordt door ons absoluut geweigerd.

2. De koper is verplicht de producten onmiddellijk na ontvangst nauwkeurig te (doen) inspecteren. Door i-POS BV wordt geen enkele aansprakelijkheid aanvaard voor onoordeelkundige aanschaf, onoordeelkundig gebruik, normale slijtage of ontstaan door uw toedoen of door u ingeschakelde derden.

3. Voor verkeerd bestelde artikelen worden restockingskosten van 20% berekend met een minimum van 25 Euro. Door i- POS.nl BV wordt geen enkele aansprakelijkheid aanvaard voor onoordeelkundige aanschaf, onoordeelkundig gebruik, normale slijtage of ontstaan door uw toedoen of door u ingeschakelde derden. Terugzending van geleverde zaken kan alleen binnen 7 dagen na levering en schriftelijke toestemming van i-POS BV in originele onbeschadigde verpakking vrij van stickers etc. De kosten van frankering en het risico van de retourzending zijn voor de koper. Uitgezonderd zijn Software, Supplies alsmede producten die als kenmerk "beperkte voorraad", "speciale bestelling", "maatwerk" of gebruiksartikel hebben en producten waarvan de verzegeling (seal) is verbroken, of andere gepersonaliseerde producten.

4. Bij een verkeerd geleverde bestelling wordt het product kosteloos door i-POS BV omgeruild. i-POS BV zal zorg dragen dat het verkeerd geleverde product wordt opgehaald en het goede product bij de klant wordt geleverd. i-POS BV is niet aansprakelijk voor eventuele extra kosten die de klant hiermee maakt.

5. U kunt producten bij i-POS BV ter reparatie aanbieden. Voor u een product ter reparatie aanbiedt dient u eerst een RMA nummer aan te vragen. Dit kunt u op onze site doen onder hier aanvragen. Stuur uw product in een degelijke verpakking met zichtbaar het RMA nummer op de buitenkant naar i-POS BV. Retour zendingen zonder RMA nummer worden niet geaccepteerd. De verzendkosten heen en terug zijn voor rekening van de klant.

Uitgesloten van retour sturen zijn:

Aangebroken of beschadigde artikelen.
Speciaal voor de koper vervaardigde artikelen.
Verbruiksartikelen en software.
i-POS BV behoudt het recht om geretourneerde producten te weigeren of om slechts een gedeelte van het factuurbedrag te crediteren, wanneer het product reeds geopend, gebruikt of beschadigd is.

RMA aanvragen